Jump to content

Habbo konto till byte mot Half life gold konto


Andromada
 Share

Recommended Posts

Hej,

Jag byter en Half life 2 Gold Premium pack konto till habbo konto. Du måste ha en giltig cs 1.6 cd-key för att din användar konto ska fungera att spela med alla spel.

Annars om ni inte har nån cs 1.6 cd-key kan ni bara spela Half Life 2 Singleplayer eller andra single player. Om ni inte har cs 1.6 cd-key kan inte lira online bara single player

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det följer inte med en cs"1.6"cdkey med Half-Life2goldpack. Och jag vet inget om något sorts Half-Life Goldpack, bara Half-Life G.O.T.Yedition och Generationspack.

:rolleyes:

Är det inte bara lättare att köpa hl-generations för typ 100 ;- och få med HL1 och alla expansioner + cs? :P

För att vara ärlig tror jag inte att någon vill byta ett spel mot ett konto i något mysko onlinespel där man kan skapa egna accounts när man vill utan att betala. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns en *edit*knapp du kan använda istället för dubbelpost. För övrigt är DayofDefeatSource inte släppt ännu och om du kan spela det nu så har d utroligtvis en olaglig betaversion. Vilket gör det hela ändå mer oseriöst. Och screenshots kan ju iofs vem som helst hitta på nätet. Du skulle ju kunnat ta en bild från steampowereds hemsida eller dylikt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uhm ?... avråder dig från att använda samma cdkey på två konton då cdkeyn då kommer inaktiveras till du skickat ett bevis på att det är din cdkey, dvs ditt fodral med cdkey på till steampowereds huvudkontor. :rolleyes:

Nån som vill byta habbo konto mot steam half life 2??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nehä??? Det är inte ens min fil. Fick det från en kompis och skulle fixa habbo

Installera något av de där spelen då så vi kan se att det funkar? :D Nåväl.

Habbo är något extremt muppat onlinespel som finns typ på www.habbohotel.com eller någon liknande url. Man har nån gubbe som bor på hotell som flummar man runt och "låtsas" jobba på olika ställen. Man kan egentligen säga att det är ett msn där man kutar runt i ett dumt hotell med folk som larvar omkring som feta fjortisar eller liknande. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...