Jump to content

Operativ System


Foo
 Share

Recommended Posts

Det är så att när jag installerade om min dator så blev det så att jag fick 2 operativsystem istället för att det första ersatts, Och det verkar väldigt onödigt med 2 operativsystem som är exakt lika.

Så hur tar man bort det ena som man inte vill ha utan att allt som ligger på den disken försvinner??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är så att när jag installerade om min dator så blev det så att jag fick 2 operativsystem istället för att det första ersatts, Och det verkar väldigt onödigt med 2 operativsystem som är exakt lika.

Så hur tar man bort det ena som man inte vill ha utan att allt som ligger på den disken försvinner??

Antar att du glömde att formatera disken innan :rolleyes: .

Formatera disken och installera ett igen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han vill ju behålla allt som finns på disken...

hmm, du, jag vet faktiskt inte. Du får invänta svar från någon duktigare :rolleyes:

Uppenbarligen så försökte han installera om hela disken eftersom att han lyckades installera 2st.

Hoppas inte du kallar mig dålig? För du vet inget om mina kunskaper eller du kanske menade dig själv?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uppenbarligen så försökte han installera om hela disken eftersom att han lyckades installera 2st.

Hoppas inte du kallar mig dålig? För du vet inget om mina kunskaper eller du kanske menade dig själv?

Nej, klart att jag inte kallade dig dålig. Om jag inte kan bättre, som jag säkert inte kan, så är jag ju helt dum i huvudet om jag kallar dig dålig. :rolleyes:

Alltså menade jag att jag var dålig...

"Så hur tar man bort det ena som man inte vill ha utan att allt som ligger på den disken försvinner??"

Det är den här meningen som fick mig att tro att han vill behålla allt på disken :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, klart att jag inte kallade dig dålig. Om jag inte kan bättre, som jag säkert inte kan, så är jag ju helt dum i huvudet om jag kallar dig dålig. :P

Alltså menade jag att jag var dålig...

"Så hur tar man bort det ena som man inte vill ha utan att allt som ligger på den disken försvinner??"

Det är den här meningen som fick mig att tro att han vill behålla allt på disken :">

Ahh sry, Tror jag läste mellan raderna :shifty:

Återkommer med svar om problemet snart.

Förstår dock inte hur man lyckas att instellera 2st likadana operativ system :rolleyes:

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...