Jump to content

Fifa 2005


Kalan
 Share

Recommended Posts

När jag spelar Fifa 2005 så börjar det rycka, flimmra och det händer även att halvor av spelarna på planen försvinner, med andra ord ser det helt konstigt ut. Dessvärre ville inte detta fastna på något screenshot, så jag kan inte visa er hur det ser ut. Men nu undrar jag vad problemet är? Har senaste drivisarna och senaste Direct X osv... Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag spelar Fifa 2005 så börjar det rycka, flimmra och det händer även att halvor av spelarna på planen försvinner, med andra ord ser det helt konstigt ut. Dessvärre ville inte detta fastna på något screenshot, så jag kan inte visa er hur det ser ut. Men nu undrar jag vad problemet är? Har senaste drivisarna och senaste Direct X osv... Tack på förhand

Så var det för mig med när jag spelade HL2 och CS:S men sen köpte vi en ny dator och du slutade det. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så var det för mig med när jag spelade HL2 och CS:S men sen köpte vi en ny dator och du slutade det. :P

Jag har en Intel Pentium 4, 3.00 GHz, 1.00 GB RAM samt ett GeForce FX 5600.

Jag kan spela Half-Life 2 på högsta upplösning med texturer på högsta inställning utan lagg, men det är något det är fel på så är det nog isåfall grafikkortet. Får ta och köpa mig ett nytt sådant snart. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en Intel Pentium 4, 3.00 GHz, 1.00 GB RAM samt ett GeForce FX 5600.

Jag kan spela Half-Life 2 på högsta upplösning med texturer på högsta inställning utan lagg, men det är något det är fel på så är det nog isåfall grafikkortet. Får ta och köpa mig ett nytt sådant snart. <_<

Du tror inte det är skärmen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...