Jump to content

Free Ride Extreme?


Guest Cyper
 Share

Recommended Posts

Hur får man free ride extreme? Jag har det på ps2 och det SUGER! Det enda som man kan göra på free ride är; Köra runt i stan döda gangster laga sin bil och fara och hämta liv! As tråkigt!! Och när man kär freeride finns det typ inga roliga gränder eller enns BYGGNADER att gå IN i. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I freeride extreme har man ett eget hus. I staden finns också 19 gubbar utspridda som ger en uppdrag, om man klarar uppdragen får man en specialbil som belöning, som man kan lägga i sitt garage brevid huset, i huset sparar man också spelet. I freeride extreme kan man bara köra i staden på dagen. Det finns inga gangsters på gatorna och heller inga polisbilar tror jag. Freeride Exreme går inte ut på att tjäna pengar till skillnad mot Freeride.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur får man free ride extreme? Jag har det på ps2 och det SUGER! Det enda som man kan göra på free ride är; Köra runt i stan döda gangster laga sin bil och fara och hämta liv! As tråkigt!! Och när man kär freeride finns det typ inga roliga gränder eller enns BYGGNADER att gå IN i. :huh:

Du kan klara spelet hur många gånger som helst utan att få tillgång till Freeride Extreme, om du spelar på ps2. Så vitt jag vet finns det bar apå PC-versionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...