Jump to content

.problem med datorn..


^MeTaNoLiC^
 Share

Recommended Posts

.idag när jag startade datorn så var uppkopplingen extremt slö.. max 7kb/s.. har telia 0,5mbit... gick inte att logga in på icq heller.. nu har jag installerat en sämre version av icq och nu går det att logga in... men uppkopplingen är förbannat slö... hur ska jag fixa det?

andra problem med uppkoppling är att jag inte kommer in på en enda dc-hub (Connection timeout hela tiden bara), samurize klarar inte att kolla hur många nya mail man har, panda antivirus kan inte uppdatera viruslistan osv..

har kikat över alla inställningar och allting och det finns inga fel nånstans.. inga spyware/adware/virus heller... har iofs inte kunnat kika efter dom allra nyaste virusarna men ändå..

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Prova reparera nätverksanslutningen genom att högerklicka och välja "Reparera". Om du fick med en skiva med anslutningen kan du ju prova att installera om, det brukade funka för mig på den gamla goda tiden när Telia krånglade hela tiden. Sist men inte minst (dock drygast), ring supporten, och ja, jag vet att de är okunniga som satan, men det är det sista man ska göra och den enda utvägen om inget annat funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.dagens händelse:

försökte logga in på nätet i ca. 1 timme.. blev vansinnig för att det inte gick :ph34r:

till slut loggade skiten in och vad händer då? det kommer fram en ruta där detta står:

Bristande betalning

Telia har, trots påminnelse, inte erhellit betalning för förfallen faktura och har därfår stängt abonnemanget. öppning av abonnemanget kan ske när betalning kommit Telia till handa. Läs mer här>>

aaarghhhh..... jävla mor...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...