Jump to content

Värklighets modd


wipslah
 Share

Recommended Posts

1. fullt me gramatiska fel som ja fetstör mig på.

2. Tror det redan finns gott om sånna projekt redan.

Spela rool man fattar ändå vad han menmar stör du dig gå till psyk o red ut det då!

ja det finns säkert fler på gong men kna kan ju ha olika vissa är ju roligare än andra och då kan man ju se till att den här blir roligast...

om den här modden blir seriös så kan jag erbjuda mina gäng jag gjort om du vill ha med dom?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spela rool man fattar ändå vad han menmar stör du dig gå till psyk o red ut det då!

ja det finns säkert fler på gong men kna kan ju ha olika vissa är ju roligare än andra och då kan man ju se till att den här blir roligast...

om den här modden blir seriös så kan jag erbjuda mina gäng jag gjort om du vill ha med dom?

Ibland fattar man faktiskt inte.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spela rool man fattar ändå vad han menmar stör du dig gå till psyk o red ut det då!

ja det finns säkert fler på gong men kna kan ju ha olika vissa är ju roligare än andra och då kan man ju se till att den här blir roligast...

om den här modden blir seriös så kan jag erbjuda mina gäng jag gjort om du vill ha med dom?

I mitt fall, ja! De spelar jävligt mycke roll! Så kom inte o bestäm vafan ja ska göra! Ja tycker han stavar kass, man tar inte någon som stavar såpass kass på allvar.. inte till en början iaf! Ny kan ja låta konstig men så e de! När någon stavar så kass så kan de ju vara att de bara e en fjortis som vill ha en mod men har inte en aning om hur svårt det är.. Det kan även vara en äldre person som har läs o skrivsvårigheter, då kan ja förstå de lite bättre.

Förstår du va ja menar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I mitt fall, ja! De spelar jävligt mycke roll! Så kom inte o bestäm vafan ja ska göra! Ja tycker han stavar kass, man tar inte någon som stavar såpass kass på allvar.. inte till en början iaf! Ny kan ja låta konstig men så e de! När någon stavar så kass så kan de ju vara att de bara e en fjortis som vill ha en mod men har inte en aning om hur svårt det är.. Det kan även vara en äldre person som har läs o skrivsvårigheter, då kan ja förstå de lite bättre.

Förstår du va ja menar?

Isf kan ju du börja med att byta ut "ja" mot "jag", "de" mot "det, "mycke" mot "mycket", "o" mot "och", "e" mot "är" och "va" mot "vad".

Inte för jag egentligen bryr mig, men om du måste klaga så kan du väl föregå med gott exempel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du problem med att ta kritik så har du kommit till fel forum.

På det här forumet fungerar det på följande sätt:

Alla som gör minsta fel ska trackas,

trackar dem tillbaka trackar an lite till,

och om dom fortfarande inte slutar att tracka tillbaka så skriver man ännu dummare och hoppas på en kort banning

låter lite dumt men visst stämmer det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan svenska å eng så kiss my ass hole bitch

Jag sa att jag bara gav dig ett tips! Skriv så man förstår i fortsättningen så slipper du sånnahär trådar! Bara ett tips! Men visst! Ja ska skita i o va vänlig o ge folk tips i fortsättningen! Ja skiter i om ni så dör på kuppen! så jävla förbannad på alla otacksamma jävlar! Samma sak me de förbannade funnerviruset..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sa att jag bara gav dig ett tips! Skriv så man förstår i fortsättningen så slipper du sånnahär trådar! Bara ett tips! Men visst! Ja ska skita i o va vänlig o ge folk tips i fortsättningen! Ja skiter i om ni så dör på kuppen! så jävla förbannad på alla otacksamma jävlar! Samma sak me de förbannade funnerviruset..

Vad har ett virus med detta att göra? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sa att jag bara gav dig ett tips! Skriv så man förstår i fortsättningen så slipper du sånnahär trådar! Bara ett tips! Men visst! Ja ska skita i o va vänlig o ge folk tips i fortsättningen! Ja skiter i om ni så dör på kuppen! så jävla förbannad på alla otacksamma jävlar! Samma sak me de förbannade funnerviruset..

Du noterade möjligtvis inte den glada smileyn i rubriken på hans svar?

Den ger ett tecken till någon form av ironi...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...