Jump to content

Gängområden och OG Loc Spoiler


 Share

Recommended Posts

Hur gör man för att inte ens gängområdden ska anfallas, jag vet att man kan gå in och spara, men kan man inte utrotta dom? eller ta över alla områden som sitter ihop så man bara har några vid stranden?

Hur många gängmeddlemar måste man döda för att starta ett gängkrig?

Hur ska man starta ett gängkrig vid cyklelstuntparken när man kommer dit med sina Homisar är det ingen där?

Man dödar väl inte OG Loc, tyckte jag läste det någonstanns att man dödade honom

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gör man för att inte ens gängområdden ska anfallas, jag vet att man kan gå in och spara, men kan man inte utrotta dom? eller ta över alla områden som sitter ihop så man bara har några vid stranden?

Hur många gängmeddlemar måste man döda för att starta ett gängkrig?

Hur ska man starta ett gängkrig vid cyklelstuntparken när man kommer dit med sina Homisar är det ingen där?

Man dödar väl inte OG Loc, tyckte jag läste det någonstanns att man dödade honom

Jo man kan utrota dem "Go crazy!" :ermm:

Ser du ett gäng med med gängmedlemmar döda 3 stycken. Fort! Garanterat att det blir gängkrig.

Döda OG Loc. Kanske? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du utrotar aboslut alla alla andras gängområden, så kommer aldrig nån att anfalla dina hoods igen.

Du måste döda 3 gängmedlemmar för att starta ett gängkrig, dessa ska du dock döda inom en kort tid, så det är bäst att de står i klunga.

(SPOILER)Nja, njä... dödar tror jag faktiskt aldrig att du gör. Du jagar honom bara, sen kommer det en cutscene efter en jakt där du och "spoiler" kommer att jaga honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som vet ett undan gömt gängområde, det står att jag har 98.05% men kan inte hitta den sista :'(

När man har tagit över ALLA gängområden (100%) så kommer du aldrig mer behöva slåss för dina territorium.

Döda 3 fientliga gängmedlemmar fort för att skapa ett gängkrig.

Den sista frågan är svårare, det ska finnas ett litet Ballas-territorium uppe vid Bayside Marina där båtskolan finns. Har du redan tagit över det så får du titta noga på kartan efter små territorium som du kan ha missat ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...