Jump to content

Msn problem


swat
 Share

Recommended Posts

Hej jag har problem med mitt msn jo för när jag loggar in så kommer en varnings ruta upp som säger

det gick inte att logga in på .net messenger service, förmodligen har ett problem uppstått med tjänsten eller din internet-anslutning. kontrollera att du är ansluten internet. 0x31000301

klicka på hjälp-knappen för att kontrollera aktuel status för tjänsten

och om man klickar på hjälp kommer det upp en ruta där det ståar att jag inte har nån internet anslutning men det har jag ju ;) . det är nog inte ett virus eftersom detta är en ny dator och det ända jag har hunnit instalera är internet, norton internet security och msn messenger. men det har inte kommit upp nått meddelande om att msn försöker nå internet och om jag vill acceptera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara att vänta ett tag, du kan ju hänga på lunaj och skriva dagbok sålänge. Har hört att det ska vara ganska poppis nu för tiden B)

EDIT:

SlewME: Hade också en lunar 2001 men det var bara någon månad eller så. En tjej i klassen gjorde en åt mig :lol:

Redigerad av stalker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara att vänta ett tag, du kan ju hänga på lunaj och skriva dagbok sålänge. Har hört att det ska vara ganska poppis nu för tiden  B)

Fattar inte att lunar inte är ute ännu :lol: .

Hade det 2001 och la av med det 1vecka senare, men är förvånad att det fortfarande finns kvar. Det suger ju totalt ^_^ .

On-Topic:

Testa ICQ om du inte står ut med MSN :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...