Jump to content

Auschwitz,


pKz
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Grina, sörja. Griiiina, söööörja?

Är detta en topic för 10åringar som inte bryr sig ett piss?

Fatta själv och gå ner 50kg (ungefär), inte få riktig mat och sen få pissa i ca 30 sec?

Aja, mods eller whatever. Lås denna för den har ingen betydelse eftersom det hände för 60 år sen. Pra, pra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

. ja de är hemskt. De är skithemskt jag tycker också det. de är förjävligt.

Och, Grinar man inte om man sörjer? jo de brukar man nog.

Förövrigt är jag 15 inte 10. Men om du menar att du är tio och dehär forumet är för dig så nej! :lol:

EDIT: Du börjar grina bara för att jag säger att inte jag tänker börja grina?

Snälla du beteer dig läskigt nu :D

Redigerad av pixi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen när blev "vi" = du..?

Ordet vi söker är: resp... respe.... respekt. JA! Där satt den. RESPEKT för dom stackarna som dog, fick bli labbråtter osv.

Aja, vi testar spruta in levande abosoo (Nånting, minns ej namnet) så dom mäter hur ditt hjärta reagerar, sen när du är död. (Hjärtat har gått på högvarv) Skär dom upp din hjärna, (om du har någon) och använder det och forska med.

Så, det låter allstå OK för dig?

edit LÅS LÅS LÅS LÅS LÅS LÅS

post-22-1106835674_thumb.jpg

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aja, vi testar spruta in levande abosoo (Nånting, minns ej namnet) så dom mäter hur ditt hjärta reagerar, sen när du är död. (Hjärtat har gått på högvarv) Skär dom upp din hjärna, (om du har någon) och använder det och forska med.

Så, det låter allstå OK för dig?

Vill du att jag ska bli sur eller? Jävla fittunge. Bara för jag inte sitter och grinar, så tycker jag de är hemskt. Förövrigt HATAR jag nazister och allt som har med dom att göra. Fyfan. Jävla argh. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill du att jag ska bli sur eller? Jävla fittunge. Bara för jag inte sitter och grinar, så tycker jag de är hemskt. Förövrigt HATAR jag nazister och allt som har med dom att göra. Fyfan. Jävla argh.  :D

FATTA, JAG SITTER INTE OCH GRINAR, JAG SÖRJER FÖR ATT MIN GAMMELFARMOR SKA ÖVERLEVA OCH KOMMA HIT TILL MIG EFTER ALLT DOM GJORT MOT HENNE, BARA PRATA MED HENNE OCH ALLT!

NÄR MAN SÖRJER, SÅ GRINAR MAN INTE. F-Ö-R-S-T-Å

edit:

40 pers har kollat i denna topic och ingen bryr sig. :lol:

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pkz: Nej jag levde inte då. Då kan vi böraja sörja för Stockholmsblodbad och Alla avrättningar i frankrike under franska revolutionen.

pixi: jag tror ingen här levde då så det är omöjligt att känna någon som dog :lol:

För övrigt var det ett hemskt ställe där över 1.5 milj människor dog. Men att sörja är lite för sent....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...

Mor är död. Och gammelmormor är utomlands. (Kan vara död.)

Visst saknar jag dom. Men jag grinar inte för det, för jag har lärt mig leva med det. Ok?

Jaja, nu ska din mun vara: TOM, ZIP, NADA, TOMT ok? Orkar inget mer. Loggar ut nu och kommer igen om 1-2 veckor.

@Ceone: Det är 60årsjubileium (?) nu, alla skrev ju om Dagen D, i sommras. Så varför inte sörja detta?

Välkommen in i spelet Ceone.

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...

Mor är död. Och gammelmormor är utomlands. (Kan vara död.)

Visst saknar jag dom. Men jag grinar inte för det, för jag har lärt mig leva med det. Ok?

Jaja, nu ska din mun vara: TOM, ZIP, NADA, TOMT ok? Orkar inget mer. Loggar ut nu och kommer igen om 1-2 veckor.

@Ceone: Det är 60årsjubileium (?) nu, alla skrev ju om Dagen D, i sommras. Så varför inte sörja detta?

Välkommen in i spelet Ceone.

För det hände för längesen! Du sörjer för nån som du inte känner. Det var ju hemskt men för sent o börja böla. D-day var en annan grej den var ju viktigt för hela europa

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jubileum? Du är fan läskig.

VAD SKA JAG SÄGA DÅ? LA IDIOTA

@Ceone: Haha, viktigt? Det dog 1.5 miljoner personer på lägren.

Hur många dog i D-Dagen?

Dom på Normandie KRIGADE, dom andra blev mördad för dom var "djur". för i helvete använd hjärnan.

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir ett fettigt JA på denna fråga jag fick av windows.

@Pixi: det var hesmkt, eftersom det var så längesen det hände. Låt dom bara sitta där uppe i himlen och dött, för dom föddes som judar. BRA ÅSIKT DÄR!

post-22-1106837304_thumb.jpg

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...