stalker Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Någon som kan tipsa om någon bra så kallad "College film" Tack på förhand //stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Det beror på vad för slags genre.. Men här e två: Urban Ledgends- En skräckfilm med en mördare som använder sig av gamla myter och dödar ungdomar på ett internat- college på samma sätt som i myterna. Napoleon Dynamite- En jaevligt rolig film om Napoleon Dynamite, tönten med krulligt hår, häst t-shirtar och stövlar. Fan vad man garvar åt nollan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 The Graduate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 The Graduate. Tack, okka. Nu vet vi precis vad som händer i den filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Tack, okka. Nu vet vi precis vad som händer i den filmen. Var så lite så, motherfucker! Ehm, positiv bemärkelse... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Haha bra mer tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Ingen speciel ordning, fetstil tycker jag är roligast Eurotrip The girl next door Roadtrip Not another teen move American pie 1-3 Mean girls Confessions of a Teenage Drama Queen The Hot Chick Redigerad 24 januari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Alla KalleRs! Samt: Tomcats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Ingen speciel ordning, fetstil tycker jag är roligast The girl next door Mmmm...Elisha Cuthbert... btw: Den är ju ruggigt rolig också. Så se den för helvete!(Riktad till alla som inte sett den...dahh) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Mmmm...Elisha Cuthbert... btw: Den är ju ruggigt rolig också. Så se den för helvete!(Riktad till alla som inte sett den...dahh) Sååå fin är hon! och filmen är bland det roligaste jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Rules of attraction baserad på breat easton ellis bok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 En ni absolut måste undvika! Myror i Brallan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 En ni absolut måste undvika! Myror i Brallan Okej jag ska försöka att undvika den filmen. Men titeln är ju så cool :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 En ni absolut måste undvika! Myror i Brallan Agree. En av dom sämsta tyska filmer jag någonsin sett. (Den enda tyska filmen jag någonsin sett?) Isf är den nog den sämsta "ungdomsfilmen" jag någonsin sett. Råkar ni lägga vantarna på den, spola genast ner den i toaletten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Agree. En av dom sämsta tyska filmer jag någonsin sett. (Den enda tyska filmen jag någonsin sett?) Isf är den nog den sämsta "ungdomsfilmen" jag någonsin sett. Råkar ni lägga vantarna på den, spola genast ner den i toaletten. Om man inte har en toalett ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Om man inte har en toalett ? Har du ingen fantasi pöjk? Då ska du naturligtvis hälla bensin över skiten...och tända på. Inte inomhus dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Då ska du naturligtvis hälla bensin över skiten...och tända på. Naturligtvis Redigerad 24 januari, 2005 av PowerMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Van Wilder. Tror den heter Van The Man på svenska. Den är asgrym! Och Eurotrip tar ALLT dels för skådespelarna (mm Michelle Trachtenberg ) och humorn! Extremt mycket naket också, speciellt på DVD-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Har set alla som ni rekomenderar dock :'( BTW Girl next door är grymmt bra, älska Elisha Cutchbert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 American pie 1, 2 och 3 är väl dem bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts