Jump to content

VW BUSS


asshumla
 Share

Recommended Posts

Hej, jo det är så att jag och Copstar håller på att göra en VW Buss(det är bara Copstar som jobbat på modellen ännu.).

Och vi ska göra många versioner av den bl.a. en surfbuss och en peace buss o sådana grejjor !

Copstar ska göra själva karossen klart sen ska båda jag och copstar göra detaljer till den...

Och jag gör fälgen/fälgarna till den...

Men har hittills inte gjort nån fälg jag vill posta bild på men däremot så hade Copstar en bild av karossen jag skulle lägga upp här...

Hoppas ni upskattar att vi ska göra VW Bussen och i olika versioner dessutom ! :wub:

Men här har ni iallafall bilden av det copstar gjort på bussen( :) )!:

post-11-1105302031_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 75
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kommer det att vara olika bilar eller olika "modeller" av bilen så att det blir olika varge gång en spawnas.

Njäe jag o Copstar hade nog tänkt göra några olika som e på några dff o txd filer så att man väljer version men det kan nog mycket väl hända att vi packar ihop dom så dom kommer i olika som det du sa om spawningen...

osså glömde jag säga att vi ska göra en rostig version av den också ! (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, nu har jag o copstar börjat lite på en testversion av hippie bussen !

Det är bara en testversion nu för att vi först ska göra klart originalet o copstars orange-svarta ! :huh:

Men såhät ser Hippie-test-versionen ut (Jag som gjort fälgarna och peace-texturerna som e på den med Copstar har texturerat och även gjort karossen ! :D )! :

post-11-1105472033_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...