Jump to content

Gta´s Kämpar


Mikael_777
 Share

Recommended Posts

en bekant till min pappa hade en son som blev helt galen efter ha tittat på en cowboy film så han dödade sin pappa det är rätt så sjukt de... att han blev så lät påverkad av tv-en

och de vill du att vi ska tro på eller? att en liten rar gosse kollar på en svart vit western film me lite pangpang och sen tror han att han e nån j*vla cowboy me rätt att döda föräldrar eller?? tar fram sin lilla revolver skjuter sin farsa och säger: "HÄMTA PRÄSTEN OCH LIKBILEN FÖR NU HAR JA AVLIVAT MIN FARSA" Vill du att vi ska tro på nåt sån`t eller? B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

och de vill du att vi ska tro på eller? att en liten rar gosse kollar på en svart vit western film me lite pangpang och sen tror han att han e nån j*vla cowboy me rätt att döda föräldrar eller?? tar fram sin lilla revolver skjuter sin farsa och säger: "HÄMTA PRÄSTEN OCH LIKBILEN FÖR NU HAR JA AVLIVAT MIN FARSA" Vill du att vi ska tro på nåt sån`t eller? B)

suck suck som jag åter har sagt.... NI FÅR TRO PÅ VAD NI VILL :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men snälla du varför drar du en sån slutsats om detta?

du kan inte säga att det är en lögn för du VET inte om det är en lögn! SÅ TA OCH GÖM DIG UNDER NÅTT GAMMALT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Okej om vi säger så här....vart hände denna påstådda händelse och vad heter lokaltidningen där?...vilket datum...vilket år???

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej om vi säger så här....vart hände denna påstådda händelse och vad heter lokaltidningen där?...vilket datum...vilket år???

jag vet inte... min pappa sover just nu, men jag kan fråga honom om det senare.

men han har sagt att han var typ 13 år när det här hände och nu är han 53

Redigerad av Wild_hawk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och de vill du att vi ska tro på eller? att en liten rar gosse kollar på en svart vit western film me lite pangpang och sen tror han att han e nån j*vla cowboy me rätt att döda föräldrar eller?? tar fram sin lilla revolver skjuter sin farsa och säger: "HÄMTA PRÄSTEN OCH LIKBILEN FÖR NU HAR JA AVLIVAT MIN FARSA" Vill du att vi ska tro på nåt sån`t eller? ;)

det var ej nån revolver han döda med det var en sax..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...