Jump to content

GTA 4 Story?


Crusader
 Share

Recommended Posts

Själv så tror jag på en fortsättning på storyn i GTA 3. Fanns ju igentligen inget sluit på den och där fanns en massa oavslutade grejer i spelet.

Karaktärer som försvann OSV. Plus att tillskillnad från de andra spelen så blev huvudkaraktären inte en mäktig ledare utan han var på samma nevå helatiden och anstäldes av folk.

Tror inte det är ett sammanträffande att alla GTA spel efter GTA 3 utspelar sig före GTA 3.

Så jag tror iallafall att GTA 4 blir en återkomst till Liberity City eller platser runt om. (Finns ju ställen man inte varit på eftersom banken från början inte finns med att spela på om man inte räknar Ghost Town) :D

Och faktiskt så vill jag ha en fortsättning. Se vad som händer sen. Plus att det hade varit kul om huvudkaraktärerna från SA och VC kunde vara med så man fick se vad som händer med dem efter deras spel. CJ, Mr V och karaktärer de träffat på. :P

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att de skulle släppa en special edition av GTA3 som är lika stort som San Andreas och med alla nya saker från VC/SA.

Det hade faktiskt variot rätt så kul. Eftersom GTA3 inte hade helekopter eller ett riktigt flygdugligt plan så hade det ju ett fastland där ett berg stoppade en från att komma vidare. :D

Donald är en av dem jag med skulle vilja få veta vad som hände honom. Och den mystiska boxen han fick...! :D

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja hade velat ha tillbaka 8-ball eller tiden mellan SA och III, så e Catalina med rätt ofta, så gör man rån o så !

Kom på en egen story typ:

"Man spelar som Claude (gta III gubben, namnet står på en SA sida...så mysteriet på en namnlöse gubben e löst) det börjar med att man ska köra till flygplatsen i Las Venturas, sen flyga till Liberty med Catalina. Där börjar man göra lite små rån och i slutet av spelet blir man tagen av poliser..."

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...