Jump to content

Vilket är sista uppdraget


Chillen
 Share

Recommended Posts

Tjena ! För er som har kvar ert GTA VC och har varvat det har jag nu några frågor...

1.Hur många uppdrag innehåller spelet ?

2.Vad är det sista uppdraget och vad går det ut på ?

3.Händer det något specciellt efter spelet (alltså efter du klarat det) ?

Mitt blev repat av min kompis och jag fick inget nytt exemplar eller pengarna tillbaka men men...

Redigerad av TCBTCBTCB
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena ! För er som har kvar ert GTA VC och har varvat det har jag nu några frågor...

1.Hur många uppdrag innehåller spelet ?

2.Vad är det sista uppdraget och vad går det ut på ?

3.Händer det något specciellt efter spelet (alltså efter du klarat det) ?

Mitt blev epat av min kompis och jag fick inget nytt exemplar eller pengarna tillbaka men men...

*SPOILER*

1. Ingen aning.

2. Sista uppdraget är när du är i det stora huset och den där Sonny eller vad han nu hette kommer. Och det går ut på att du ska skuta alla och massa.

3. Du får väll bara lite telefonsamtal och en hunter vid militärbasen.

Redigerad av Patrik
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herregud! Spoiler? Hur många här på forumet är det egentligen som inte har varvat GTA: VC? :wub:

Det där hade ju verkligen med tråden att göra. Det har visserligen inte detta inlägg heller, det är jag medveten om. Men killen har ju fått sina svar, så nu kan väl nån mod låsa den om han har lust.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herregud! Spoiler? Hur många här på forumet är det egentligen som inte har varvat GTA: VC? :wub:

Ja jag är en av dom :wub:

Men kanske inte så konstigt... Orka... Hehe ;P

Jag som trodde det sista man skulle göra va att åka på taken med en MC och till sist komma på ett tak där man ska vinkla om strålkastaren... Så den lyser på höghuset och så stod det något... va det nu va... Minns ej...

Men så va det ju tydligen inte... Ja jag fick ju en 100% så teknist sätt har jag varvat skiten ;P hehe

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena ! För er som har kvar ert GTA VC och har varvat det har jag nu några frågor...

1.Hur många uppdrag innehåller spelet ?

2.Vad är det sista uppdraget och vad går det ut på ?

3.Händer det något specciellt efter spelet (alltså efter du klarat det) ?

Mitt blev repat av min kompis och jag fick inget nytt exemplar eller pengarna tillbaka men men...

Varför inte tanka spelet från internet isf? Du har ju köpt spelet så det är ju inget olagligt du gör då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

så om jag har en jacka från någon affär, är det då inte olagligt att baxa en till bara för att jag redan har den?

alltså det är LAGLIGT att tanka en film/spel/musik för eget bruk sålänge du har ett eget original.

kommer dock att bli olagligt efter nyår så skynda dig på!

Redigerad av Stian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

så om jag har en jacka från någon affär, är det då inte olagligt att baxa en till bara för att jag redan har den?

Det är väldigt olagligt. Men grejen är att när man köper ett spel så köper man inte direkt skivorna, utan det är snarare cd-keyn man betalar för. Att tanka spelet skulle man då kunna jämföra med att göra en säkerhetskopia på skivorna man själv har.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väldigt olagligt. Men grejen är att när man köper ett spel så köper man inte direkt skivorna, utan det är snarare cd-keyn man betalar för. Att tanka spelet skulle man då kunna jämföra med att göra en säkerhetskopia på skivorna man själv har.

Helt rätt. Det är lagligt att göra en säkerhets kopia eller ladda ner ett spel som man redan har.

Men när det gällert Piratkopiering annars så ställer det bara till problem. Varför tror ni spelpriserna är så dyra som de är?

:huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt rätt. Det är lagligt att göra en säkerhets kopia eller ladda ner ett spel som man redan har.

Men när det gällert Piratkopiering annars så ställer det bara till problem. Varför tror ni spelpriserna är så dyra som de är?

B)

för att speltillvärkarna "utnytjar" lagen, och för att du enligt lag kan sätta PRECIS villket pris på en vara som du vill, med undantag om det e tex en person i öknen som inte har druckit på 9835u23476023489dar. då får du inte sätta ett hyttlöst högt pris

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fast nu är det ju inte olagligt att ladda ner ens om man inte har originalet. och det blir det inte efter nyår heller, men kanske framåt sommaren om vi inte gör motstånd.

om det är moraliskt ok att ladda ner eller inte är ju en annan fråga. jag brukar väga hur stort företaget är mot min egen ekonomi. jag har inget intresse av att ge sony en massa cash, däremot håller jag med om att utvecklarna behöver få pengar på nåt sätt. å andra sidan är det inte värt att jag lägger ner all min tid hos ngt moraliskt tveksamt företag på att slita ihop asmycket pengar för att få kapitalismen att snurra.

om alla hade en sisådär fyra timmars arbetsdag skulle nördar ha all tid i världen att knåpa ihop spel på sin fritid, och spelföretag skulle inte behövas. så...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...