Jump to content

Mycket som inte stämmer om Gtasa - från gtasajten


mankan
 Share

Recommended Posts

Först vill jag säga att jag inte är en gta: sa hatare tvärt om, men jag har bara märkt att mycket stämde inte som stod på GTAsajten (tack vare alla idioter som säger att r* bekräftat m.m)

- Det tar ca 40 minuter att cykla från Los Santos till ett litet samhälle på ladsbygden vid namn "The Back O' Beyond".

Om dom menar irl minuter så är det ju lögn, men menar dom GTA minuter så är det ju fan lite :'(

- Det verkar inte finnas någon gräns på hur högt man kan flyga.

Klart det finns en gräns (men mycket högre upp)

- Tittar man rakt in i polishelikopterns strålkastare så får man skylla sig själv,

Jag testade det och jag kunde se på en gång

- Många objekt går att omforma/flytta, allt från mjölkpaket till utomhusmöbler.-

Bara när man gör inbrott kan man flytta saker

- Man kan simma. Det finns flera olika simsätt att välja mellan.

Vadå?.. Simma snabbt och långsamt?

- Poliserna kan hoppa på bilar.

Det har jag bara sett på en filmsnutt

- CJ kommer att kunna lyfta lådor.

Ja fasst endast på uppdrag

- CJ kommer att kunna klättra på stegar.

Stämmer inte

- Att sno bilar kommer att bli mycket svårare. Det är inte bara att springa fram till en bil och dra ut föraren längre, förarna kommer nämligen att kämpa emot.

Det som är coolt är att CJ slår till dom på käften när han ska sno en bil, men kämpa emot gör dom inte?

- Man kommer att kunna plocka upp liftare.

Stämmer inte

- Man kan välja olika dialoger när man pratar med folk.

Stämmer inte

- Man kan gräva djupa hål med spaden.

Stämmer inte

- Fotgängarna kommer att bli mycket smartare och tänka mer logiskt. De kommer inte att vandra förbi lugnt medan du slår någon till döds på en öppen gata i dagsljus.

Det är ju just det dom gör hehe

- Spelet kommer automatiskt att ändra svårighetsgrad om man fastnar på något uppdrag.

Stämmer inte

- Spårvagnar (går även att styra).

Dom går inte att styra

- Skateboard.

Stämmer inte så vitt nån känner till

- Poliserna använder helikoptrarnas rotorblad mer effektiv.

det har jag inte märkt

GTA: sa är endå VÄRLDENS bästa spel

Redigerad av mankan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men lol, onödigt.

Besprutningsplan finns och jag har varit med om att polishelikoptern flyger med rotorbladen vinklade framåt, var vid tillfället inne i en gränd, under ett uppdrag. De var bara att ducka så klarade ja mig.

Kan inte ens köra spårvagnen ;)

Redigerad av D1C3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men lol, onödigt.

Besprutningsplan finns och jag har varit med om att polishelikoptern flyger med rotorbladen vinklade framåt, var vid tillfället inne i en gränd, under ett uppdrag. De var bara att ducka så klarade ja mig.

Kan inte ens köra spårvagnen ;)

aha ok jag tar bort besprutningsplan (har klarat alla uppdrag men aldrig sett ett sånt)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

- Man kan välja olika dialoger när man pratar med folk.

Stämmer inte

Man kan trycka på vänster eller höger knapp på paden för att svara negativt respektive positivt.

- Besprutningsplan.

Stämmer inte

Planet finns och heter cropduster.

Redigerad av alias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1.

- Man kan simma. Det finns flera olika simsätt att välja mellan.

Vadå?.. Simma snabbt och långsamt?

2.

- Man kan välja olika dialoger när man pratar med folk.

Stämmer inte

3.

- Fotgängarna kommer att bli mycket smartare och tänka mer logiskt. De kommer inte att vandra förbi lugnt medan du slår någon till döds på en öppen gata i dagsljus.

Det är ju just det dom gör hehe

4.

- Spelet kommer automatiskt att ändra svårighetsgrad om man fastnar på något uppdrag.

Stämmer inte

1. bröstsim och crawl kan man välja mellan..

2. stämmer delivs, men langare och prostituerade har jag bara sett hittils.

3. stämmer, alla springer ju fram och flockas runt kroppen (oftast) och har även hänt att folk har gett sig på mig.

4. Stämmer visst, uppdragen blir lättare för varje gång man gör om det (OBS!. inte om man sparar)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har försökt med Zeros första uppdrag över 20 gånger utan att spara. Det har tamefan inte blivit någe lättare...

ok jag fastnade "tyvärr" inte på det uppdraget så jag kan inte säga något om det, däremot så fastnade jag på Life's a Beach, och det uppdraget blev lättare, dom la nämligen in ensamma knapptryck lite då och då som är svåra att missa och på så sätt blev det lättare..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...