Mureto Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Är det nån som är bättre än mig på att göra stoppie? Min längsta var i 7 minuter och 20 sekunder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 hur fan gjorde du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Det är och förblir en hemlighet tills nån kommer på tricket. Det borde funka för alla, för det funkar jämt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 *suuuuuck* man tar en väspa får upp en galen fart, trycker in den vanliga bromsen och handbromsen precis innan ett hörn, lutar in väspan i hörnet o lägger dosan på sängen/soffan o går o skiter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 *suuuuuck* man tar en väspa får upp en galen fart, trycker in den vanliga bromsen och handbromsen precis innan ett hörn, lutar in väspan i hörnet o lägger dosan på sängen/soffan o går o skiter hmm... det har jag aldrig testat, men tack för tipset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) Min stoppie är 4 minuter och 27 sekunder. (Orkade inte hålla in knappen längre) Händer ganska ofta för mig att min snubbe fortsätter att stå still i luften efter en stoppie. (Cykel) Redigerad 21 november, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 aha... Det hände mig me.. d e ju sämst man får ju inga pengarför det. man kan göra långa stoppies med cykelfallskärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Är det nån som är bättre än mig på att göra stoppie? Min längsta var i 7 minuter och 20 sekunder... 4 minuer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 9 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 9 sekunder shiit! hur fan klarade du d?? inte för att jag tror på dig.. men iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 längsta stegring? min var 49 sek.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 längsa wheelien med cykel 5 min 20 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Att stegra länge är svin enkelt. Det är bara att ta en FCR-900 och stå stilla på tågrälsen, sen börjar man stegra... testa så förstår ni vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) med en FCR-900 eller vad den heter har jag fått cirka 15 min och 30 sek på en motorväg Redigerad 21 november, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Den är ungefär som crossen var på VC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 i vc fick jag typ 25 min med sanchez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Man drar upp mc/Crossen på bakhjulet, så släpper man gasen och håller bak sticken, då hålls den kvar automatisk. såsom crossen i Vc som en nämnde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jag har typ 10 min nåt sånt .. jag hoppa upp på ett tåg med en cykel, sen så tog jag jätte lite fart och gjorde stoppien på tåget, tåget fixar ju farten så man behöver bara stå där haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 shiit! hur fan klarade du d?? inte för att jag tror på dig.. men iaf.. LOL? varför tror du mig inte? eller skoja du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 ta en faggio och gör en stoppie, när man glider på framhjulet så gasar man, den är framhjulsdriven så då kan man göra en jäkla lång stoppie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts