Jump to content

Var tog min flicka vägen?


 Share

Recommended Posts

Nu är jag fullt medveten om att en viss moderator hotat att stänga alla trådar berörandes ämnet, men då jag sökt och ej funnit ett tillfredställande svar, så väljer jag att chansa. VAR ÄR MICHELLE? Jag har dejtat henne ett par ggr, men nu har hon inte vart hemma på minst en vecka, i spelet då. Har kollat mellan midnatt och tolv, då det sägs att hon ska vara där och då det är under denna tid vi haft våra dejter. Men hon vekar ha flytt landet eller nåt. Nån som har någon aning om och lösning på mitt problem? Hon har verkligen inte vart hemma på ett bra jävla tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen som kan besvara min fråga om var Michelle tagit vägen? Har inte sett henne på flera veckor i spelet som sagt och inte på flera dar irl, så att säga. Det står kvar att jag har 30% med henne. Inga dejter har varit misslyckade men hon är bara spårlöst. Vad ska jag göra för att få fram henne igen, går det, är detta någon bugg? Ville ju lägga vantarna på hennes mostertruck ju och få mina kläder. Snälla någon?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...