Jump to content

Snapshots


Gtamama
 Share

Recommended Posts

jag hade tänkt att klara 100%...å det första jag tänkte göra var att ta alla snapshots...men när jag kom till vissa ställen där jag visste att att ett "snapshot" skulle vara ( jag använder official strategy guide) så fanns dom inte där...

några exempel är:nummer 10,35,40...På denna sida

Kan nån hjälpa mig snälla :'(

måste man göra dom i ordning jag menar ...1,2,3,4,5...osv osv

Redigerad av Gtamama
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guiden är lite feltryckt och/eller så är den baserad på den amerikanska versionen av SA för att vissa av bilderna som visar hur man ska ta snapshotet stämmer inte exakt med hur dom är placerade i spelet. Kamera ikonen är inte placerade på samma sätt som på bilderna i guiden. Samma sak med vissa horseshoes i LV, iaf dom runt flygplatsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guiden är lite feltryckt och/eller så är den baserad på den amerikanska versionen av SA för att vissa av bilderna som visar hur man ska ta snapshotet stämmer inte exakt med hur dom är placerade i spelet. Kamera ikonen är inte placerade på samma sätt som på bilderna i guiden. Samma sak med vissa horseshoes i LV, iaf dom runt flygplatsen.

mm...jag märkte det...men vet nån om det ska vara en snapshot vid tennis nätet vid avispa country club

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...