Jump to content

Hundra Tags


Mahalo
 Share

Recommended Posts

jaha då har man kämpat som en prostituerad på en regnig söndagskväll för att få tag i alla tagsen och idag hitta jag allihopa men vad får man för allt slit 4 slitna småvapen i the johnson house kan det här stämma (:!!!:) jag leta runt hela huset för att se om jag missat nåt men jag hitta ingenting. är det nån som hittat alla tags och kan berätta om jag helt enkelt är blind eller nåt :angry: för det känns som att jag har blivit blåst jag menar bara 4 vapen och inte ens speciellt bra vapen heller :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man fick faktiskt inte ens cash för att spraya alla tags. Bara fyra usla vapen och ett steg närmare 100%... Jag har precis tagit alla tags och har fortfarande bara 3000 som tidigare...

3000 :lol: gör du några uppdrag ens?

ett tips är att döda knarklangare. när du dödar dom så får du en pistol o MINST 2000$.

du känner igen en langare genom att dom står o bresar med bena o står o väntar på att folk ska prata me dom. går du fram till en så kommer en ruta opp där det står nått i stil me :"press > to give a nice anser and < to give a bad anser" (eller nåt sånt)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...