Jump to content

Så ruskigt fult..


Simon_ume
 Share

Recommended Posts

Hehe, jag cyklade med min moutainbike till Palomino Creek för att leta reda på triatlon där. Jag stannade på motorvägen (min flickvän ringde) och blev påkörd av en bil. Jag for igenom marken, hoppade lite och kom tillbaka på vägen igen. Jag fick en insane stunt bonus på 44000. Distance:5074, Height: 12736, Flips: 1, Rotation: 254* (grader). :lol:

De va nog de fulaste jag vart med om i GTA spelen. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, jag cyklade med min moutainbike till Palomino Creek för att leta reda på triatlon där. Jag stannade på motorvägen (min flickvän ringde) och blev påkörd av en bil. Jag for igenom marken, hoppade lite och kom tillbaka på vägen igen. Jag fick en insane stunt bonus på 44000. Distance:5074, Height: 12736, Flips: 1, Rotation: 254* (grader).  :lol:

De va nog de fulaste jag vart med om i GTA spelen.  :P

ja har också vatt me om det men jag ramlade inte igenom en gata tror det var mitt i skogen eller nåt aja men är bergetihåligt?? nån som vet?

*edit*

Var nog en landsväg!

Redigerad av AlexXx91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe det fanns 100-tals sådana buggar (om man nu kan kalla det buggar)

på VC, man får in och ut och upp ur spelet lite då och då ^^.

då fanns det nog 200 på trean! -_-

jag hittade många iaf...endast 2D textures inge solid alls....ofta likadant på typ vissa trappor i San andreas osså...brandtrappor på husen...

Redigerad av stev_man
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...