Jump to content

Just business uppdraget..


Jozzan
 Share

Recommended Posts

Öva upp din skill med vapnet (ex. gör uppdraget om och om igen utan att ladda om vid misslyckande)...

Lägg märke till var motorcyklarna kommer ifrån (alltid samma) och då vet du var du skall skjuta.

Skjut inte hela tiden. Sikta på förarna eller däcken. Skit i bilarna, koncentrera på motorcyklarna.

Du kommer lyckas till slut. Jag kan säga att det uppdraget gjorde mig f*n vansinnig!

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte det svåra. Lär dig vartifrån alla gubbar kommer ifrån, och så länge du kan sikta och inte är blind så är det faktiskt inte så svårt att träffa. Håll inte in knappen hela tiden, skjut kontrollerat... Dock när motorcyklar kommer nära är det bara skjuta som i helvete på dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte det svåra. Lär dig vartifrån alla gubbar kommer ifrån, och så länge du kan sikta och inte är blind så är det faktiskt inte så svårt att träffa. Håll inte in knappen hela tiden, skjut kontrollerat... Dock när motorcyklar kommer nära är det bara skjuta som i helvete på dom.

Exakt.

Efter några gånger, då man kan vars alla fiender far, så är det inte så jättesevårt.

Ett av dom roligaste uppdragen hittills enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...