Jump to content

[Bilar i GTA] Har du inget att göra?


LuNk4n
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 76
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Ranchern är absulut ingen landrover! Den är mycket lik en chevrolet Blazer eller tahoe från åttiotalet. Såg på hemsidan gta-macreators en äkta modell som ersatte den i vice city som var en Blazer (inte hundra procent säker). Premier, polis och taxibilen tycker jag liknar chevrolet caprice ganska mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm alla riktiga bilnamn gick ju fort... Då får väl jag ta ett par plan:

Shamal = Bombardier Learjet 60

AT400 = En Boeing modell mycket svårt att säga vilken men jag skulle en chansa på en 767-324

Skimmer = Cessna 185

Rustler = Messerschmitt Bf 109

Jag återkommer om jag kommer på några fler...

Diezl

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

super gt är absolut ingen lamborghini vet dock inte vad det kan vara men funderade ett tag på om det kunde vara en supra men tror inte det men jag skulle säga att det är en asiat iaf.

och dessutom så finns det en del cabbade versioner av super gt och lamborghini diablo finns så vitt jag vet inte i nån cabbad version

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Står någon stanns att Turismo är en MClaren F1 men det är en Lamborghini Diablo för tusan.

Mclaren F1

Lamborghini Diablo

www.gtawh.com funkar inte just nu för mig så en bild på en Turismo kommer ganska snart. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 weeks later...

det finns inga svenska bilar med i gta:sa eller något annat gta spel och nej super gt är ingen MClaren F1. om ni säger att jag har fel så kan ni försöka ställa mig mot väggen :shifty:. bilar har varit min hobby sen jag var runt 5 och jag är 16 nu så 11 års kunnighet både på nya och gammla bilar. INTE FÖR ATT JAG TROR ATT NÅGON BRYR SIG MEN ÄNDÅ. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försök lägga upp bilder på bilarna!

Edit: Kolla på denna sidan http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=16&pid=27 så kan ni skriva vilken kategori bilen tillhör också :shifty:

Bullet tillhör Sports/Super

16_vehicle_bullet_341058_0.jpg

Ford GT40

pfordgt40304_341058_1.jpg

Sultan

16_vehicle_sultan_341058_2.jpg

Subaru Impreza -96 (behöver inte vara en 96 med den var väldigt lik)

Impreza_body_kits96s_341058_3.jpg

Redigerad av Tidsam
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...