Jump to content

Oköpbara fastigheter, borta ?


Ppatrik
 Share

Recommended Posts

Innan man varvat spelet och min definering av varvat är: " kört tills man får en slut film och credits rullar upp". Så innan man varvat finns det massa röda hus på kartan där det står att dessa kan man inte köpa och det e ju ganska många men nu när jag har varvat det så är allt borta borde man inte kunna köpa dom nu ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Innan man varvat spelet och min definering av varvat är: " kört tills man får en slut film och credits rullar upp". Så innan man varvat finns det massa röda hus på kartan där det står att dessa kan man inte köpa och det e ju ganska många men nu när jag har varvat det så är allt borta borde man inte kunna köpa dom nu ?

Okej, vafan menar du med "varvat"?

Jag är inte helt säker på att jag svarar på din fråga eftersom att du skriver konstigt men men:

Röda hus = icke köpbara hus

Gröna hus = köpbara hus

Konstigt va!

Man kan inte köpa alla hus direkt. Om du bara har tålamod så kommer husen vara köpbara efter att du klarat ett par uppdrag och då kommer det finnas massor av små gröna pluppar (hus) på din karta om du pausar och tar upp kartan.

Diezl

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...