Jump to content

Hotknife?


Dozer
 Share

Recommended Posts

Ja, de tog ju ett tag (för mig). Men jag tycker att det var värt besväret, och det går om man är tålmodig, det svåraste var burn and lap, man ska klara de på 35sek. Det var lätt jobbigast.

Skeesy:

Jag gjorde så att i kurvorna åkte jag så nära dom inre konerna som jag kan komma, och börjar gasa efter 2/3 av kurvan, då klara jag det precis på sekunden, 37.67sek.

Redigerad av leftbehind
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, de tog ju ett tag (för mig). Men jag tycker att det var värt besväret, och det går om man är tålmodig, det svåraste var burn and lap, man ska klara de på 35sek. Det var lätt jobbigast.

Skeesy:

Jag gjorde så att i kurvorna åkte jag så nära dom inre konerna som jag kan komma, och börjar gasa efter 2/3 av kurvan, då klara jag det precis på sekunden, 37.67sek.

Tackar får testa det någon gng framöver...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först ska du flyga fram en bit, där står 3 lastbilar, spräng dom. Efter det ska du förstöra ytterligare 2 bilar men de här bilarna rör på sig. Sen ska du landa helin, efter det är du klar. -_-. Den var nog den roligaste övningen bland alla skolorna. ;)

Redigerad av alias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...