Jump to content

Grow street for life


Gudfadern
 Share

Recommended Posts

De lila områderna (Ballas) är mycket mycket lättare att ta över än de gula områderna (Vagos, tror jag). Jag har nästan utrotat ballas dom har sammanlagt 4-5 områden kvar på hela kartan.

Vagos är deärsemot skitsvåra att ta över. Jag har Hitman på M4 som jag andvänder hela tiden men dom lyckas ändå döda mig hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

varför tycker alla att ballas är svårare än vagos att utrota ??? tycker sj att vagos är lättast har utrotat dom nu och ballas har 29 hoods och vagos 0

Haha. För mig var det tvärtom. För mig är det typ så att Vagos siktar bättre - de är flera i deras vågar - de har kraftigare vapen - de organiserar sig smartare än Ballas. Så har jag upplevt det. Och för övrigt har jag utrotat alla Vagos och Ballas nu. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha. För mig var det tvärtom. För mig är det typ så att Vagos siktar bättre - de är flera i deras vågar - de har kraftigare vapen - de organiserar sig smartare än Ballas. Så har jag upplevt det. Och för övrigt har jag utrotat alla Vagos och Ballas nu. (w00t)

haha, det är ju typ värsta überkasst AI system, ja brukar vända mig bort från det håll jag vill att fienden ska komma, då kommer dom alltid därifrån, bakom mig :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...