Jump to content

Jag har hittat en ryggsäck...


Tarzan
 Share

Recommended Posts

När jag hade gjort uppdraget där man skulle skjuta ner en massa helikoptrar i öknen för att skydda en annan helikopter så gick jag in i ett skjul och hittade något som liknade en ryggsäck. Antar att det är jetpacken som så många har snackat om. Men hur använder man den? Jag kan bara ha den på ryggen och det verkar inte gå att göra någonting med den?! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag hade gjort uppdraget där man skulle skjuta ner en massa helikoptrar i öknen för att skydda en annan helikopter så gick jag in i ett skjul och hittade något som liknade en ryggsäck. Antar att det är jetpacken som så många har snackat om. Men hur använder man den? Jag kan bara ha den på ryggen och det verkar inte gå att göra någonting med den?! :(

Jag tror att du har hittat fallskärmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag hade gjort uppdraget där man skulle skjuta ner en massa helikoptrar i öknen för att skydda en annan helikopter så gick jag in i ett skjul och hittade något som liknade en ryggsäck. Antar att det är jetpacken som så många har snackat om. Men hur använder man den? Jag kan bara ha den på ryggen och det verkar inte gå att göra någonting med den?!  :(

Jepp, det är en JetPack, den funkar så att du måste ta ett flygplan och flyga hööögt upp, när du har kommit en bra bit upp ska du trycka på triangel. Då hoppar din gubbe ut ur flygplanet efter det ska du trycka på rund. Det kommer se ut som en fallskärm men låt dig ej luras. För att få igång jetpackens motorer ska du än en gång trycka på triangel.

Redigerad av alias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jepp, det är en JetPack, den funkar så att du måste ta ett flygplan och flyga hööögt upp, när du har kommit en bra bit upp ska du trycka på triangel. Då hoppar din gubbe ut ur flygplanet efter det ska du trycka på rund. Det kommer se ut som en fallskärm men låt dig ej luras. För att få igång jetpackens motorer ska du än en gång trycka på triangel.

hahaha najs ;) jag råka faktiskt göra så av misstag förut, när han intre ville hoppa så jag tryckte mycket trekant o råka trycka när han hoppa ut så det va den CJ -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ne , det är ingen jetpack , det är en fallskärm :D

Jetpacken finns vid flygplatsen man köper.

haha hoppas du skämtar...

nice try alias.. haha jag hade för mig att man kunde behålla fallskärmen på om man körde ihop den igen, och ja orkade inte vänta på att ja skulle glida ner så ja tryckte triangel för att komma snabbare ner och trycka på O senare.. blev lite sne när fallskärmsryggsäcken var borta efter att ja tryckt triangel (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jepp, det är en JetPack, den funkar så att du måste ta ett flygplan och flyga hööögt upp, när du har kommit en bra bit upp ska du trycka på triangel. Då hoppar din gubbe ut ur flygplanet efter det ska du trycka på rund. Det kommer se ut som en fallskärm men låt dig ej luras. För att få igång jetpackens motorer ska du än en gång trycka på triangel.

eh, vaket? (w00t)

jetpack:en får man när man klarat 'Black Project', det är en fallskärm som alla andra säger....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...