Jump to content

Nåt skumt med Michelle...


PETsson
 Share

Recommended Posts

Tjenare!

Jag har dejtat Michelle två gånger, men båda var skit, så jag tänkte vänta lite och ta det senare. Jag kom tillaka senare, och har kollat upp tiderna hon är hemma här i forumet, men hon är sldrig hemma... Så tänkte jag om hon hade dött, så jag tänkte skita i henne, men för fem minuter sen, stod det "Progress with Michelle +"... "Bugg", tänkte jag, men nu har det kommit två likadana, med tio sekunders mellanrum... Nån som har varit med om nåt liknande? (Hon är fortfarande inte hemma, så vad ska jag göra för att dejta henne igen?)

Tacksam för svar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar ingen roll om man har gimp suit på sig, jag har kört runt hennes kvarter i en timme minst med gimp suit men hon vägrar ju vara hemma, och när jag hade gjort uppdraget där man hämtar kent paul och nån annan i bergen så körde jag förbi hennes hus, bilen stog där, men ingen röd ring, så jag gick ur bilen, då kom den röda ringen fram, men då ringer ju den där helvetes kent paul och snackar massa goja, och när samtalet var slut så hade ju hon såklart hunnit sticka :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...