Jump to content

Flickvännen i LV


Marreo
 Share

Recommended Posts

Flickvännen i LV, som man måste få i säng för att få en nyckel av är ju hur jobbig som helst.

Hon är bara hemma vid 12 tiden, man måste åka till "fina ställen" och framgången med henne ändras bara med ca. 10% åt gången. Har försökt döda henne men då hände inget och hade också gimp dräkten på mig en gång, då fick jag henne i sängen men fick ändå inte nyckeln.

Måste man få 100% med henne för att få nyckeln?

Kan man göra inbrott hos henne och ta nyckeln?

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vissa säger att man kan döda henne och hämta kortet. Jag brukade ta henne till "World Of Coq" eller baren brevid. Finns nära en hamburgerbar nära hennes hus. Inte dne jättenära. Jag hade 4 dates med henne som lyckades sen fick jag ligga med henne en 2:a gång(om vi räknar med videon), sen en stund efter fick jag hämta kortet.

Så, nej du behöver inte 100%. Jag kanske hade 40%-50. Peace!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vissa säger att man kan döda henne och hämta kortet. Jag brukade ta henne till "World Of Coq" eller baren brevid. Finns nära en hamburgerbar nära hennes hus. Inte dne jättenära. Jag hade 4 dates med henne som lyckades sen fick jag ligga med henne en 2:a gång(om vi räknar med videon), sen en stund efter fick jag hämta kortet.

Så, nej du behöver inte 100%. Jag kanske hade 40%-50. Peace!

man kan döda henne..

Då ringer "woozie" och frågar hur det går..då säger Cj att hon har dött..då ber woozie CJ att åka till henne och sno nyckeln..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...