Jump to content

BUGG!


nolife
 Share

Recommended Posts

nu när man är på uppdraget red baron när man ska flyga rc planet. så klantar man sig som vanligt och kör in i en husvägg, men husväggen har sk solskydd längs väggen som jag lyckas köra in under och kommer in i huset. Nu kan jag plötsligt köra under hela skiten allt man ser är brunt och om man kollar uppåt ser man hus konturerna. så allt är oändligt :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe jag såg det där bruna nån gång också...

Var på Mount Chiliad, stod en Harrier parkerad på toppen... jag tog mountainbiken och skulle hoppa över den och grida lite eller nåt, men missade... hamnade under harriern, det buggade till sig, och jag föll genom marken i typ 15 sekunder sen landade jag typ i countyt sydost om Mount Chiliad och dog :wub: har det på film och allt :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe jag såg det där bruna nån gång också...

Var på Mount Chiliad, stod en Harrier parkerad på toppen... jag tog mountainbiken och skulle hoppa över den och grida lite eller nåt, men missade... hamnade under harriern, det buggade till sig, och jag föll genom marken i typ 15 sekunder sen landade jag typ i countyt sydost om Mount Chiliad och dog :P har det på film och allt :)

Visa!!!! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nu när man är på uppdraget red baron när man ska flyga rc planet. så klantar man sig som vanligt och kör in i en husvägg, men husväggen har sk solskydd längs väggen som jag lyckas köra in under och kommer in i huset. Nu kan jag plötsligt köra under hela skiten allt man ser är brunt och om man kollar uppåt ser man hus konturerna. så allt är oändligt :rolleyes:

Det finns ett hus på ett berg i LS som har en pool och typ en balkong... Jag stog vid ''balkongen'' och skulle gå tillbaka och då så ramlade jag in i huset :S Och föll i 30 sek kanske tills jag landade på en motorväg och bilar kom och körde igenom mig :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...