Jump to content

Sinnessjuk bugg


Galenhund
 Share

Recommended Posts

Den mest osannolika j*vla bugg inträffade på mitt playstation 2 för ungefär 9 dagar sedan. Jag gjorde det första uppdraget för Tenpenny (det när man ska kasta maltovs mot några fönster). När jag hade räddat tjejen körde jag henne hem. Precis under filmklippet när hon gick in till sitt hus kom en bil och körde över fanskapet. Eftersom det var mitt i ett filmklipp så gick det inte att trycka förbi på något sätt, så playstion 2 hängde sig helt enkelt (det enda som ändrades var solskenet och låtarna på radiostationen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på en annan lika irriterande bugg. När jag gjorde uppdraget "OG Loc" och efter mycket om och men nästan var helt klar (jag skulle bara lämna av honom vid en burgershot butik) så fick jag av någon anledning för mig att man skulle gå in i butiken och gjorde det. Men jag gick snabbt ut igen när jag såg att det inte fanns någon röd stråle inne i butiken. När jag var ute upptäckte jag till min förvåning att OG Loc hade fastnat i dörren till Burger shot.

Så var det uppdraget kört.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på en annan lika irriterande bugg. När jag gjorde uppdraget "OG Loc" och efter mycket om och men nästan var helt klar (jag skulle bara lämna av honom vid en burgershot butik) så fick jag av någon anledning för mig att man skulle gå in i butiken och gjorde det. Men jag gick snabbt ut igen när jag såg att det inte fanns någon röd stråle inne i butiken. När jag var ute upptäckte jag till min förvåning att OG Loc hade fastnat i dörren till Burger shot.

Så var det uppdraget kört.

;) hatar buggar, gör mejj frustrerad, de e därför ja har lånat ut mitt driv3r :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...