Jump to content

City slicking


Olle E.Å
 Share

Recommended Posts

Sväng höger sedan vänster precis i början så du kommer ut på San Fierros "huvudgata" där bland annat spårvagnen går. Åk på den tills du måste svänga höger, sedan åker du nedför den kommande backen och sväng vänster. Åk därefter rakt mot punkten, nedför den svängande backen och ut på stora vägen.

Åk samma väg tillbaka. Och kom ihåg, krocka för guds skull inte, då förlorar du uppdraget. Åk försiktigt, speciellt i den svängande backen som jag pratade om ovan, eftersom det ofta svänger ut taxibilar från parkeringshuset som ligger där, vilka kan skapa problem :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmm de tog nästan kål på mig me...

Men kör lugnt och kontrollerat så går det säkert bra... :P

Asså de krävs lite tålamod, ibland kan man frontalkrocka med en bil i hög hastighet och ibland kan man inte ens få en repa på lacken för då "förlorar" man uppdraget :P

Men lycka till (de krävdes runt 20 försök innan jag klarade det :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hahaha jag höll på med det uppdraget hela tiden för det stog ju att man hade 120sec på sig och när klockan var 1:20sec varje gång så gav jag upp för jag trodde det va sekunder såg ej denna : .. haha så det kan bli fast jag fattade det till slut och klarade det..

kände du dig dum när du upptäckte det? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...