Jump to content

"Error Reading fron SA disc"


Mion
 Share

Recommended Posts

:D Nu blir jag lite ledsen....fick spelet em vecka éfter realesen och har varit skitnöjd med det inte ett prob. alls...nu när jag skulle starta det och skulle gå ut från CJ hem så kom det error messaget up.....jag har varit skiträdd om skivan och det ända som syns är en skitliten repa längst ut på skivan....något annat som kan vara orsaken till detta message?
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lämnade in mitt trasiga Nightfire på slipning för ett tag sedan. Skivan var helt repig och funkade inte men när jag fick tillbaka den så var den som ny :P

Det kostade 50 kronor på en videoaffär.

oh? vart då? jag lämnade in på PSX Care... där kostade det 100:-

mitt GTA3 behöver en till slipning tror jag (hoppas den inte blir för tunn bara)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:P Nu blir jag lite ledsen....fick spelet em vecka éfter realesen och har varit skitnöjd med det inte ett prob. alls...nu när jag skulle starta det och skulle gå ut från CJ hem så kom det error messaget up.....jag har varit skiträdd om skivan och det ända som syns är en skitliten repa längst ut på skivan....något annat som kan vara orsaken till detta message?

Det har hänt exakt samma sak med mig men ring dit du köpte den så får du nog en ny.. När jag ringde så sa dom att det var kopieringsskydd så det e därför den gör så. Jag ska iallafall få en ny på Fredag :P:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...