Daniel Vercetti Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Fan. Jag är i los santos igen med sweet och dom andra. har gjort nåt uppdrag nu som gör att det e riot hela tiden!!! skit jobbigt! jag är där man ska ta över hoods och så, när försvinner riot grejen och hur nära slutet är jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 vad är riot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikkowski Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 ja du har kanske 1 eller 2 uppdrag kvar innan storyn är klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 OHH!! bra, fast synd på en o samma gång. men kommer alla galna människor och sånt att försvinna när man har klarat det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 ja det gör dom dom försvinner när du klarat spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 ja det gör dom dom försvinner när du klarat spelet. Skönt eller försvinner vill jag inte men att dom slutar att ha ryck o slåss och sånt haha. hur många hoods måste jag ta över innan jag kan göra sweets uppdrag ? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) Stämmer bra du. Som sagt, så kommer Sweet ringa dig när du tagit över tillräckligt med hoods. Du måste ta över en hel del. Redigerad 10 november, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) Riot försvinner först efter sista main story uppdraget. Eller tänker jag fel nu.. Aja. Du måste ta över ett par hoods från Ballas, när du har tillräckligt ringer Sweet upp dig igen, och ni ska ut och ta hand om ett par saker... Innan det efter hemkomsten ska du köra ut några skitungar och Ballas från ditt hood.(ÄLSKADE ATT KÖRA UT DOM!!!) Sen ska du hjälpa Caesar att ta tillbaka sitt hus från några idioter. Sen hamnar du på ovanstående. Jag har tagit ut "skit ungarna" ur hoodet och har hjälpt ceasar, men nu står det att jag måste ta över hoods innan jag kan göra sweets uppdrag. Redigerad 10 november, 2004 av Daniel Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) en fråga bara. jag har klarat ut spelet. och man måste väll inte ta över astecas/vagos hoods oxå? för 100 %? Redigerad 10 november, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 ligger på exakt samma uppdrag... fattade typ att jag bara har några få uppdrag kvar nu.. så jag drar uut på det så långt det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts