MyStiC Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 (redigerad) Jepp, Klara spelet igår. :"> Edit : Ingen? :'( Redigerad 10 november, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Ja, du kan ju alltid göra lite offmissions, te.x streetrace, cykelrace mm. Köpa upp alla hus kanske kan vara skoj? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=20737 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Ragga runt =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 kk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 samma som du gjorde när du klara vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 samma som du gjorde när du klara vice city det var väll och stunta. men det finns inga roliga stunt ställen i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jeesp Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Alltså jag har klarat nästan allt nu, alla race i SF och alla race i LS, dock inte alla flygplansrace i LV.. Skulle vara kul om nån vet vad man kan mer göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Alltså jag har klarat nästan allt nu, alla race i SF och alla race i LS, dock inte alla flygplansrace i LV.. Skulle vara kul om nån vet vad man kan mer göra? Dra å leta snäckor, hästskor, roliga stunthopp mm. Finns massa saker att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jag gillar att dra runt och döda Ballas, och ta över deras hoods. Jag tar nästan aldrig med mig Groove street killar, gillar att klara det själv. Dessutom kan man ju ta över de där ställena som killarna med gula band har. Kommer inte ihåg vad de hette, men jag tror det var dom man skjöt ner när man hjälpte Caesar ta tillbaka sitt hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts