Jump to content

Hjälp Me Flickvännen Med Att Dansa!


 Share

Recommended Posts

Är me flickvännen nu på en club för hon ville dansa... emn hur gör jag för att börja dansa inne på dansgolvet? tacksam för svar..

När ja gick in på ett disko va det en sån dära rosa pelare som brukar vara utanför dörren till missions som var mitt på dansgolvet "tror det var nåt i den stilen eller liknade" så går man ditt sen kommer typ en trekant så trykker man trekant så dansar han lite """Det är som Missionet på Stranden när man snor hennes jävla diskobil"""

Redigerad av Man-Stamp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När ja gick in på ett disko va det en sån dära rosa pelare som brukar vara utanför dörren till missions som var mitt på dansgolvet "tror det var nåt i den stilen eller liknade" så går man ditt sen kommer typ en trekant så trykker man trekant så dansar han lite """Det är som Missionet på Stranden när man snor hennes jävla diskobil"""

jo så är de om jag går in på discot utan flickvännen, men ej me.. hon blir ju sur när jag inte dansar :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...