Jump to content

Vad Tycker Ni Om Spelet?


Upson
 Share

Recommended Posts

GTA:VC är det ultimata. San Andreas är helt okej, men fick inte mitt nackhår att resa sig som det gjorde i VC B)

Kanske hade SA blivit mycket bättre ifall man hade fått så lite information som möjligt.. När man väl skaffade SA så visste man att städerna skulle vara riktigt stora, man visste ungefär vilka fordon som skulle finnas mm.

(Man får väl skylla sig själv för att ha läst så mycket)

När jag inskaffade mig VC visste jag ingenting nästan, så det blev som en revolution :P

Redigerad av Kattla
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste nog hålla med de flesta andra som redan svarat. GTA:VC är fortfarande överlägset bäst. För det första, det förmedlar känslan av Miami riktigt bra, och det är som sagt väldigt övertygande. I SA hittar jag inte riktigt detta, visst finns broarna i san Fierro, och öknen i Las Venturas, men det känns ändå väldigt tamt, och medelmåttigt.

Något som jag också upplever som negativt jämfört med VC är att i VC upplevs fordonen som 80-talets hetaste, häftigaste bilar. Men i SA är känslan mer att det återspeglar inte bilarna som var nya på 90-talet utan sådana bilar som man hade då, dvs. 10-15 år gamla bilar.

Det känns som om man har tummat på kvaliten för att öka på kvantiteten.

Det var mina 0.02£

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...