Jump to content

Respect?


Gudfar
 Share

Recommended Posts

men jag är har gjort de tdära när man ska ta över Glen park och nu vill jag ta över allt annat i los santos och jag kan bara ta med 3 pers och det är ju svinsvårt att överleva med en Mini machingun och inte ens hälften i Max healt och armor dör bara hela tiden :)

vill inte köra vidare i storyn för annar kommer jag till san fierro och då kan jag inte ta över + jag kan bara gå till Suburban, Binco och Prolaps och där finns inga dyra kläder har en tröja från Prolaps brallor från Binco och blond afro hittar inga andra frisörer och klädaffärer + victim funkar ej för mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vill inte köra vidare i storyn för annar kommer jag till san fierro och då kan jag inte ta över + jag kan bara gå till Suburban, Binco och Prolaps och där finns inga dyra kläder har en tröja från Prolaps brallor från Binco och blond afro hittar inga andra frisörer och klädaffärer + victim funkar ej för mig

Efter en bit in istoryn så kan du börja ta över terratorium så oroa dig inte att bli av med de. Använd inte minigun hur du nu kan ha det :) .Kör med uzi och AK47.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...