deamon Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 när kan man börja ta över terratories (stavning?) igen? det var ju skit skojiiit så försvann det när man kom till San Fierro :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 livet är hårt...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Du kan ta över dem senare i spelet igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 aa det får bli ganska snart då , jag är på updrag 82 kommer det när man har klarat hela spelet eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 aa det får bli ganska snart då , jag är på updrag 82 kommer det när man har klarat hela spelet eller ? nej det kommer efter ca 95 uppdrag (beror på om du gjorde Z uppdragen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jag har inte gjort Z updragen för jag blir så förbannad på dom små skit planen " they are just toys " jag kan inte klara första updraget på Z . enda uppdraget jag har fasnat på i hela spelet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Undrar bara om nån här vet hur det blir när man har tagit över alla territories? Om dem slutar att bli attackerade... för att det är så jävla störande sen när man är i en annan stad, så kommer det upp, "Your hood is under attack" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 :'( SSL SNÄLLA byt avatar den e så nedrans störande krossar dataskärmen snart! plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 :'( SSL SNÄLLA byt avatar den e så nedrans störande krossar dataskärmen snart! plz Hahahahahaha aja om du vill det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Undrar bara om nån här vet hur det blir när man har tagit över alla territories? Om dem slutar att bli attackerade... för att det är så jävla störande sen när man är i en annan stad, så kommer det upp, "Your hood is under attack" Nåå? Vet någon något om den saken då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts