Jump to content

En Rolig Grej Jag Hörde Nyss ;p


Gudfar
 Share

Recommended Posts

Var ute och försökte fixa mina skills med pistolen så fick jag 3 wanted level stars så kom det en helikopter så sa en i helikopter (hey i can see my house from here (stavning) och så sa den andra Shut up your fucking moron

Alltså jag börjar tro nu att de flesta här spelar nu GTA:SA och har igång datorn samtidigt så dom kan flåsa ut sånda här menigslösa svammelinlägg.

Lägg ner sådna här trådar.... dom är extremt omogna

Och det gäller inte bara "Gudfar"

Borde finnas ett seriöst GTA:SA forum och ett skvaller/babbel/tjafs, etc forum

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså jag börjar tro nu att de flesta här spelar nu GTA:SA och har igång datorn samtidigt så dom kan flåsa ut sånda här menigslösa svammelinlägg.

Lägg ner sådna här trådar.... dom är extremt omogna

Och det gäller inte bara "Gudfar"

Borde finnas ett seriöst GTA:SA forum och ett skvaller/babbel/tjafs, etc forum

okej?? >_< sa bara för att dom ska lyssna hur roligt det låter när dom snackar ;P och så hade nån annan skrivit det om jag inte hade gjort det :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var ute och försökte fixa mina skills med pistolen så fick jag 3 wanted level stars så kom det en helikopter så sa en i helikopter (hey i can see my house from here (stavning) och så sa den andra Shut up your fucking moron

*SPOILER*

det är ju som när man är i Area 69, i uppdraget Black Project, då säge rju hon som snackar om att det är red alert att henns skruvmejsel är borta å frågar vem som tagit den >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...