Jump to content

Madd Doggs Rhems


 Share

Recommended Posts

Testa att åka till hans place. :huh:

Nej, men. Den första killen han ser dig ju inte, det är bara att hugga ihjäl honom. Sen kommer man väl till det där rummet med en pool har jag för mig. Har för mig att vakten precis har gått förbi din gång, så sätt dig och kryp framåt efteer honom bara, du behöver inte röra honom. Bara gå på, och ut i nästa rum. I nästa rum, gå fort åt vänster in i det rummet där det är ett mörkt hörn. Det kommer en vakt som kommer gå till "öppningen" till pool-rummet. Sen rör han sig inte. Bara tralla vidare. Sen tror jag det inte är några fler vakter, förutom den i samma rum som papprerna du ska stjäla ligger i. Sen när du tagit papprerna, så får du andvända dina vanliga vapen igen. Så du kan välja att skjuta skiten ur allt i din väg på vägen ut, eller döda en vakt med kniven - sen ta hans pistol med silencer - smyga dig ut samma väg - och skjuta alla vakter som återstår på väg mot dörren med ett par kulor i ryggen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...