Jump to content

Välj Flyg


darkjak
 Share

Vilket flyg bör vi ha med?  

59 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Funderar på om vi inte ska ta bort tunnan och Lansen...

De var ju ur tjänst 1992 (då SA utspelar sig).

Just nu verkar det som att Gripen kommer att vinna.

Hur ni som röstar på tunnan resonerar kan jag bara undra.... Den är gammal, ful och ineffektiv.

Hursomhelst: jag kommer INTE göra nåt annat än en Draken. Ska nog påbörja den till helgen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur ni som röstar på tunnan resonerar kan jag bara undra.... Den är gammal, ful och ineffektiv.

Åsikter om utseendet är ju som bekant olika från person till person, möjligt att den är gammal, men tänk på att det är det enda svenska flygplan som någonsin varit med i krig. Tror inte det var ineffektivt direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åsikter om utseendet är ju som bekant olika från person till person, möjligt att den är gammal, men tänk på att det är det enda svenska flygplan som någonsin varit med i krig. Tror inte det var ineffektivt direkt.

Vilket krig då?

Känner nån till hur många olika stridsflyg det finns i GTA:SA? Kanske vi kan ha med allesammans!

Men jag tror att vi kommer att få välja bort Lansen och Tunnan som militärflyg. De var ur tjänst vid 1992. Däremot kan de få ersätta civilflyg, om nån bestämmer sig för att göra dom.

Själv jobbar jag på Draken!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar på om vi inte ska ta bort tunnan och Lansen...

De var ju ur tjänst 1992 (då SA utspelar sig).

Just nu verkar det som att Gripen kommer att vinna.

Hur ni som röstar på tunnan resonerar kan jag bara undra.... Den är gammal, ful och ineffektiv.

Hursomhelst: jag kommer INTE göra nåt annat än en Draken. Ska nog påbörja den till helgen!

ifall du bestämt att du ska börja med den så var det väll ganska onödigt att starta pollen ! ;)

eller ?

o ja votar förståss på den enormt fina tunnan ! :o:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...