Jump to content

death row


Ocke
 Share

Recommended Posts

Är det problem när du ska ut eller in..

En bra ide är att köpa Colt Python för 2000 om du inte har den. Den tar en gubbe på ett skott. Eller en uzi eller nåt och döda alla innan man räddar honom. Annars kan man röja in med bilen, fast jag tyckte det var svårare.

När man ska ut, och ta honom till skjukhuset är det bra att ta sopbilen. De andra har inte en chans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Death Row va de uppdraget jag körde fast på riktigt jävla ordentligt första gången på! Usch jag hatade de verkligen. Jag testade massa olika sätt, börna in med JC600, kasta mig från helikoptern osv för att sen skjuta dem.

Slutligen gjorde jag så här:

Skaffa snipern, (du får hur många skott du vill av haiti tantens sista uppdrag). Kör precis till ingång av junk yark och skjut (snipa) de tre-fyra vid bilen.

Fortsätt in och va bered med antingen magnumen eller hagelbössan eller nåt som kan döda snabbt. Skjut de första. Sen kommer de många vid sopbilen, de

dödas lättast genom molotov coctails eller grenades. Skjut sen han som står uppe på kranen med snipern. HAr du gått om tid kvar kan du också snipa dem som står

vid ingången till garaget.

När alla är döda riskerar du inte att de skjuter Lance. Ta sopbilen och kör till sjukhuset, med dem gör de ingenting att de krockar mot dig.

Är de tiden du förlorar på så öva att ta dig till junk yard snabbaste vägen. alternatvit kan du ta helikoptern då du sparar en liten stund möjligen.

lycka te.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brukar ALDRIG fuska , även om det e svårt....jag klarar alltid iaf...det e bara o kämpa på...till slut klarar man , det kan jag lova...så e det för mig....krarar alltid svåra uppdrag bara man kämpar och kör om o om igen...för då tränar man och får en bra taktik.....föresten e uppdraget inte så svårt....man behöver bara stå med sniper o skuta alla vid bilen....sen bara gå in och skuta alla med en uzi som man har...så klarade jag...skitenkelt....se bara till att ha fult i liv , armor och så bra med skot....det räcker om du köper en uzi för 3000 X 3 för då räker det.....Lucka till!

Redigerad av NutCase2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om inte det första tipset funkar, gör såhär:

Se till så du har 100 liv och 100 armor. Allt du behöver är en uzi och en helikopter. Få uppdraget hoppa in i en helikopter och flyg dit så snabbt som möjligt. Landa bakom byggnaden där han hålls fången. Gå runt hörnet och ta en i taget av dom du ser. Gå sedan in i byggnaden och ta dom där inne. Hämta lance och hoppa in i bilen utanför byggnaden. Bränn på mot utgången. De kommer inte vara några problem alls!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...