Jump to content

För Er Som Inte Har Sett "spökbilen"...


MaFe98
 Share

Recommended Posts

vadå wbbrowser svara FORT!

den där så kallade rutan som du har uppe när du är inne på olika sajter, det är en webbrowser (= webbläsare), antagligen Internet Explorer (skapat av Microsoft, vet du vad det är för företag?).

Försökte förklara så lätt som möjligt och på din nivå, förstår du inte kan jag inte hjälpa dig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

dehn körde ju inte alls av sig själv du styrde ju den och sen rulla den bara ner nerförsbacken
Nja, jag är skeptisk. Jag tror att de så kallade "spökbilen" krockade med en annan bil på

vägen och bilen fortsatte helt enkelt att rulla efter att föraren hoppat ut, det har hänt mig flera gånger.

1: Titta på filmen EN gång till och förklara för mig hur jag skulle styrt den bilen själv. Speciellt när jag parkerade den med nosen upp i backen och bakdelen mot ett träd. :D

2: Så den bilen som skulle ha "krockat på vägen" som inte ens finns uppe i backen. den bilen skulle alltså ha åkt ner för backen med EXAKT samma skador som den bilen jag körde iväg och stanna på EXAKT samma ställe EXAKT lika dant?

(grejen är att det inte är samma bil som man kör iväg som kommer tillbaka, spelet tar bara fram en ny bil och rullar den till exakt samma ställe där den bilen du flyttade stog. Det förklarar varför jag körde iväg en röd bil och det kom tillbaks en blå.)

Jag har testat detta flera gånger med samma resultat.

Testa själv, som du ser på filmen så är det inte speciellt svårt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Filmen funkar inte för mig B)

Antaligen har du inte Divx codecen installerad. Tanka hem den senaste verren från deras hemsida, och har du inte klurat ut adressen än så www.divx.com . (Obs, filen är en bundle och innehåller spywares, vill du ha hela utan spyware så får du tanka hem en pirat, eller så köper du det)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...