Jump to content

Hjälp! Wrong Side Of The Tracks


Jamm3
 Share

Recommended Posts

Nu har jag försökt, försökt och försökt... Jag klarar inte uppdraget! 20 gånger, om inte mera, har jag kört uppdraget. Har tittat igenom 3 stycken FAQ, varav en gav en bild på hur man skulle göra, för att lyckas med uppdraget.

Precis som det stod i FAQn, kör jag en bit till höger om det högra spåret, så att Smoke kan få en bra vinkel. I slutet är det alltid 2 eller 3 stycken gubbar kvar på tåget, hur jag än gör!

Fruktansvärt irriterande, eftersom man inte kommer vidare, utan att göra uppdraget.

Snälla, någon som kan hjälpa mig med detta uppdrag?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena allihopa.

Gav mitt memory-card till en vän idag. Han hade inga som helst problem att klara uppdraget sa han, när han körde på sin gubbe. Hittills har han testat att köra 8 gånger, och han har inte lyckats.

Måste vara en bug eller nåt... Och jag orkar verkligen inte att köra om allting. Tror att jag kört 7 timmar eller nåt sånt (exlusive tiden på det uppdraget).

PS: Kompisen som jag gav kortet till är allt ifrån nybörjare på spelet; han gav ut en FAQ på Vice City, och det är ju inte så olikt San Andreas måste jag säga.

Vad tror ni andra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Alltså kör bara lite på sidan av tåget. Sen strax innan en tunnel kommer det ett tåg, kör inte upp på stigen då. Vänta tills tåget försvunnit och fortsätt efter det tåget gubbarna sitter på genom tunneln. Senare kanske det kommer ett par till kör då bakom tåget, och vänta tills det andra tåget försvunnit. Kör sen till kanten av tåget tills Smoke skjutit dom.

Jag tyckte också han siktade som en kråka, men det är bara att hålla sig brevid..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...