Jump to content

Förlorade bilar!?


 Share

Recommended Posts

Om polisen bustar dig i en bil eller om den försvinner när du går in nån stans så kan de finnas här!!

Jag är inte säker exakt var på kartan, men åk på de blåmarkerade vägen tills du kommer till polisstationen (ett tegelhus). Brevid stationen finns ett bevakat garage, skut dig förbi poliserna och så borde dinn bil finnas längst in i garaget. om du inte har sparat innan. :lol:

post-31-1099415258_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om polisen bustar dig i en bil eller om den försvinner när du går in nån stans så kan de finnas här!!

Jag är inte säker exakt var på kartan, men åk på de blåmarkerade vägen tills du kommer till polisstationen (ett tegelhus). Brevid stationen finns ett bevakat garage, skut dig förbi poliserna och så borde dinn bil finnas längst in i garaget. om du inte har sparat innan. :lol:

Coolt :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gjorde ett uppdrag under där man skulle smyga in hoss han under gant bridge och när jag kom ut så var min bil borta. (OBS. moddad bil)

Jag tänkte inte så mycket och tog en annan bil och körde på den blåmarkerade vägen. och när jag komm till stället så körde jag in för att kolla vad det var å så fanns min bil där nere och en annan förlorad bil.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...