Roxxy Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Juste... Hur mycket pengar har du vunnit som högst på off track betting? Mina top 3 : 1. 1,9 miljoner 2. 1,5 miljoner 3. 850 tusen Har sammanlagt 4.4 miljoner och komer bli mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FjaleX Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Vart ligger det? Måste ju ha lite stålar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Juste... Hur mycket pengar har du vunnit som högst på off track betting? Mina top 3 : 1. 1,9 miljoner 2. 1,5 miljoner 3. 850 tusen Har sammanlagt 4.4 miljoner och komer bli mer vart ligger det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) 1. $ 99,9 miljoner 2. ca $ 15 miljoner 3. ca $ 1,5 miljoner edit: har sammanlagt cirka $ 115 000 000 vet inte om ja orkar fixa mer.. Redigerad 1 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Vart ligger det? Måste ju ha lite stålar Någonstans där Loc jobbar på hamburger shoot (heter det så?). Jag tror att det finns utmärkt på din karta som du fick med manualen, den är dock inte utmärkt på in-game kartan vilket gör den svår att hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 så man kan satsa 10 000 000 rockaway? och man kan ha fler än 8 siffrigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FjaleX Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Nu jävalr ska det satsas pengar, måste bara hitta det först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 så man kan satsa 10 000 000 rockaway? och man kan ha fler än 8 siffrigt? ne man kan inte satsa 10 000 000, man kan satsa 999000 tror ja de va, och ja man kan ha mer än åttasiffrigt, det skulle var jobbigt om R* tryckte dit nollor över hela skärmen om man kan ha obegränsat me pengar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Här är lite tips... Sattsa hur mycket du vill.... sen när loppet startar tryck på cirkle,x eller fyrkant , det märker du själv... och det ligger i downton los santos...kolla på din poster det du fick med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FjaleX Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Nån som har något tips på hur man ska tippa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Mest vunna summan är 12 milj.$ hittills . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det är ju skitenkelt att vinna Min häst vinner var tredje gång jag satsar, det enda jobbiga är att man måste trycka på x flera tusen ggr för att komma upp i en hög summa . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 alltså hur ska man göra?... förlorar alla tippningar jag har gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Hur ska man göra för att vinna lite kosing ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Några tricks ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 nån här ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) **DELETED** Redigerad 2 november, 2004 av kricke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 hästjävlarna har satt mig i konkurs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) Tjena, sitter just nu och tippar på hästarna, men ja vinner inte så mycket. Någon som har tips på hur man ska tippa så man vinner eller är det bara ren tur om man gör det. Har märkt att hästarna har olika karaktärer eller vad man nu ska kalla det, vissa är startsnabba, vissa drar ifrån på slutet och vissa är helt värdelösa etc. och jag har försökt räkna ut vilken/vilka hästar som slår varandra. För att alla beter sig olika och prestarar olika mot vilka dom springer imot. Skulle gärna vilja ha lite hjälp med detta, börjar bli lite frustrerande att inte vinna nått. Ni som postat om era högvinster, snälla dela med er om era tips och tricks om hur man ska tippa. Tack på förhand!! Redigerad 2 november, 2004 av D1C3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
akan Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 roxxy.. räknas det som ett cheat enl spelet eller vad gör det? 1.6miljoner $ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts