Visual_Kei Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Vart finns min Garderob i SF??? Måste man köpa ett hus eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 undrar jag me!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 vänta lite... menar ni att man kan GÅ IN i husen man köpt ??? (inte så viktigt men ändå)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 vänta lite... menar ni att man kan GÅ IN i husen man köpt ??? (inte så viktigt men ändå)... doh! ...ja ni måste köpa ett hus i SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 vänta lite... menar ni att man kan GÅ IN i husen man köpt ??? (inte så viktigt men ändå)... hehe.. jo det kan man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Haha! Ja, inte fan finns det en garderob mitt på gatan.. Har ni inte garderober i ett riktiga hus hemma eller? HAHAHAHA, herregud vad jag skrattar nu asså.. Åt frågan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 jaja jag VEt att det va en dum fråga... men min kompis blir typ helt häpen av att man bara kan gå in i vissa hus orkar inte förklara men... ni fattar nog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Bara gå in i massa hus? Man måste ju köpa dom,och sen gå in i garderoben.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts