Jump to content

Kombinera GTA med....


Funnylin
 Share

Recommended Posts

Jag är inte helt säker men jag tror det har funnits en sådan tråd förrut(Jag har dock sökt förgäves efter den...)...

Okej hur vore det att kombinera GTA med tex. Hitman....Man är MR.47...man har en stad att röra sig fritt i.....

Lite story....MR.47 har slagit sig ner i Paris efter en lång karriär....men han har dock inte fått sin sista utbetalning av "byrån" han jobbade för(Den finns egenteligen i USA....men Paris är bara ett ställe jag tyckte kunda vara coolt om handlingen utspelade sig i)...han beger sig till ett skumkvarter där han går in i en byggnad....han går vidare mot en hiss dold bakom en trappa....han åker ner till källarvåningen....där han kommer in i ett högteknologiskt labratorium....dessvärre fyllt av blod....han ser Diana(ni vet)....Diana springer imot honom och skriker nått om en rivalisierande byrå....innan hon faller ihop....död....

MR.47 fattar nu ett beslut...det här labratoriet kommer bli hans nya hem....han måste förstås skaffa folk som kan förse honom med information och som kan jobba för hans nya(Och egna)byrå....

uppdragen:Döda sammarbetspartners för den rivaliserande byrån....skydda dess tänkta offer....men även skaffa pålitlig personal...etc....

Lite tamt men....kom med egna förslag!!!

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...