Jump to content

vad är ni besvikna på?


jojon_5
 Share

Recommended Posts

Jag HATAR siktet, det står ett gäng fiendekillar som skjuter på mig så trycker jag på autosiktet så siktar den på en civilist, undrar om det kanske är för det var nåt litet föremål ivägen eller nåt... iallfall är jag mycket bvesviken på siktet, det skulle ju till och med vara förbättrat från vice city....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag HATAR siktet, det står ett gäng fiendekillar som skjuter på mig så trycker jag på autosiktet så siktar den på en civilist, undrar om det kanske är för det var nåt litet föremål ivägen eller nåt... iallfall är jag mycket bvesviken på siktet, det skulle ju till och med vara förbättrat från vice city....

Jag gillar siktet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grafiken tyckte jag va rätt dålig när jag började spela men nu börjar man bli van. Som tidigare sagts så är det även lite si å så med kameran. Hänger inte med överallt å det är lätt att krocka tack vare det..

Och ssen siktet men det har väl alltid varit problem på konsol tycker jag..

Annars är det ett grymt spel.. så jävla roligt, coola daloger och sån känsla. tummen upp :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...