Jump to content

tågjävel


 Share

Recommended Posts

det blir väl höger jop det blir det sen när du kommer ut ur tunnel så ser du en vägspärr åk itne på den kör bredvid den till höger så ser du en backe kör upp där så låter du smoke spraya sina skott på tåget sen efter ett tag kan du hoppa ner eller vänta tills grus vägen tar slut och när den tar slut ok upp på den dära bron som kommer eller hoppa ner där hoppade själv ner och mejade ner dom fick precis ner gubben innan tåget försvann :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åk på högra sidan av tåget, jämsides med dom som står på taget.

Sen kommer det komma hinder på vägen.

Två tåg och en stopp skylt (tror jag det är)

Jag åkte mellan tågen när dom passerade varandra (andra tåget höll jag på att vurpa mellan men klarade mig) och stoppskylten stannade jag vid och lät tåget åka förbi, sedan jaga jag ifatt det igen.

Hoppas det är till någon hjälp...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe ja klarade det på första försöket :P ........ å det va verkligen precis ;) :...... men jefflar vilket grymt uppdrag...

jag åkte precis på den högra rälsen... å så kommer det ett tåg helvete :D ........ klämde mig imellan tågen så jag va i mitten när tågen paserade varandra.... jäääävlar va trångt det va ;) ............

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...